E-poe müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe pood.ounaaed.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Kadastiku Õunaaed (registrikood 11063104), asukohaga Suurna küla, Saaremaa vald, Saare maakond.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub valitud tarneviisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel ostukorvis tarneviisi valiku juures.

Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.

Toodete pildid on illustratiivsed ning ei pruugi täpselt vastata hetkel müügis oleva toote partii välimusele.

Tellimuse vormistamine

Kauba ostmiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Ostetavate toodete kogust on võimalik muuta ostukorvi esilehel. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või ülekandearve alusel, mis saadetakse ostja poolt sisestatud e-maili aadressile.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
  • Kaardimakse: Visa, Mastercard
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Makseid võetakse vastu Eurodes.

Kadastiku Õunaaed OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud tooteid ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning pakutakse asendustoode või tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Veebipoes pakutavate tarneviiside alusel saadetakse kaupu järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud iga tarneviisi juures. 
Võimalikud tarneviisid on:

  • Tulen ise kaubale järele (tasuta). Järeletulemise aadress: Viiase tee 26, Salme, Saaremaa vald, Saare maakond. Veebipoe klienditugi saadab ostjale teate kui tema tellimus on komplekteeritud ning sellele võib järele tulla. Teavitus saadetakse kliendile e-posti teel või SMS-ina.
  • Smartpost pakiautomaat Eesti 
  • Smartpost pakiautomaat Soome 
  • Smartpost kuller 

NB! Kulleri tarneviisi valiku puhul on kohustuslik sisestada tellimuse vormistamise lehel kättetoimetamise aadress.

Kui ostja soovib kauba kohaletoimetamist teistesse riikidesse, tuleb ühendust võtta Veebipoe klienditoega ja esitada tellimus meiliaadressil pood@ounaaed.ee. Klienditugi saadab ostjale transpordikulude summa kinnitamiseks. Kliendil on seejärel õigus tellimus kinnitada või sellest loobuda.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.


NB! Tellides tooteid kaubagrupist Õunad kohustub klient kaubale järele minema/kauba vastu võtma esimesel võimalusel, vältimaks toodete riknemist transpordi käigus.

Taganemisõigus

Pärast kauba kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul ning tooted tagastada.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevane tagastamisõigus kehtib tootegrupile: Mahlad. Taganemisõiguse kasutamiseks peavad tooted olema suletud ning nende pakend ei tohi olla kahjustatud. 

Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei kohaldu lepingust taganemisõigus kaubagrupile: Õunad. Antud kaubagrupile kehtib taganemisõigus vaid sellisel juhul kui kaup ei vasta ostja poolt tellitule (vale toode; transpordi käigus kahjustada saanud; kauba kättesaamise hetkel defektne toode vmt). Veebipood ei vastuta ostja poolsete hoiutingimuste või kauba käitlemise viiside eest peale kauba kättesaamist.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus meiliaadressile: pood@ounaaed.ee, millele on märgitud: 

  • tellimuse number
  • ostja nimi  
  • kontaktandmed 
  • tagastatavad tooted ning nende kogus
  • soovi korral tagastamise põhjus
Taganemisavaldus tuleb saata hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul kui ostjale on saadetud vale toode.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud: toodete hind ja tagastatavate toodete tarnekulud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab kauba puuduste eest, mis on ilmnenud kuni kauba üleandmiseni.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood@ounaaed.ee või helistada telefonil: 56 234176.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba tasudes ka kaasnevad tarnekulud. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijakaitseametisse http://www.tarbijakaitseamet.ee ja tarbijavaidluste komisjoni poole http://www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr